Lämnar nittio-talet
![]() |
| Från Senast upplagda bilder |
Äntligen har även vi lämnat nittio-talet och bytt ut tjock-tv:n. Nu är nästa steg att byta ut dvd-spelaren och dekodern. Kanske inte den bästa kvaliten på signalen in i tv:n.
![]() |
| Från Senast upplagda bilder |
Äntligen har även vi lämnat nittio-talet och bytt ut tjock-tv:n. Nu är nästa steg att byta ut dvd-spelaren och dekodern. Kanske inte den bästa kvaliten på signalen in i tv:n.
Jag svängde men det gjorde inte bilen.
Sitter i soffan och skriver detta på min HTC Desire Z. Ska bli intressant att se hur telefonen kommer att påverka min vardag.
Numera stolt ägare av en desire z
Julklapp till mig själv beställd. Hoppas att tomten levererar redan imorgon.
Iphone eller Desire Z – #julklapptillmigsj ?lv
Äteriet på Liseberg. Att jag aldrig lär mig. #notetoself – inte en gång till!
Till min stora förvåning klarade stereon att spela La bohème. Trodde nästa den skulle implodera eller nått…ovanligt med finkultur.
hm…har inte fått någon #GP idag.
Dagens goda gärning avklarad. Gången till de gemensamma garagen är skottad.
MINI PLANNERS from Moleskine ® on Vimeo.
Via mymarkup.se
Grabbkväll. Pizza och pingviner.
Are you trying to decide if you should keep or get rid of something? These are six reasons to trash, recycle, sell, or donate an object:
Från: http://unclutterer.com/2010/12/09/six-reasons-to-let-it-go/
Jag och sonen själva hela helgen. Hm, vad ska vi fylla dagarna med? Wii, pulka och pizza?
VPN uppkoppling+mobilt bredband+tåg=#fail
Ett bilbatteri, det blev min julklapp till mig själv i år. Snyggt batteri, svart med en röd plopp. 62 Ah, vad mer kan jag önska mig?
Idag har jag tillbringat 2,5 h sittandes i en bilkön mellan GBG och Kungsbacka. Inte roligt med storkrock:
”Om ett problem inte går att lösa, varför oroa sig för det? Och om det går att lösa, vad är problemet?”
Såg en statusuppdatering på FB: ”Det finns tydligen människor som låter sin hundar skita i pulkabacken, ska man ta ett år på kåken eller?? ”