t r o t t o a r

4 december, 2010

Idag har jag tillbringat 2,5 h…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:32

Idag har jag tillbringat 2,5 h sittandes i en bilkön mellan GBG och Kungsbacka. Inte roligt med storkrock:

Comments are closed.