Idag har jag tillbringat 2,5 h…
Idag har jag tillbringat 2,5 h sittandes i en bilkön mellan GBG och Kungsbacka. Inte roligt med storkrock:
Kommentarer inaktiverade för Idag har jag tillbringat 2,5 h…
Idag har jag tillbringat 2,5 h sittandes i en bilkön mellan GBG och Kungsbacka. Inte roligt med storkrock: