t r o t t o a r

12 december, 2010

Äteriet på Liseberg. Att jag…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:28

Äteriet på Liseberg. Att jag aldrig lär mig. #notetoself – inte en gång till!

Comments are closed.