t r o t t o a r

3 december, 2010

”Om ett problem inte går att …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:29

”Om ett problem inte går att lösa, varför oroa sig för det? Och om det går att lösa, vad är problemet?”

Comments are closed.