t r o t t o a r

9 december, 2010

Jag och sonen själva hela hel…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:49

Jag och sonen själva hela helgen. Hm, vad ska vi fylla dagarna med? Wii, pulka och pizza?

Comments are closed.