t r o t t o a r

12 december, 2010

Till min stora förvåning kla…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:15

Till min stora förvåning klarade stereon att spela La bohème. Trodde nästa den skulle implodera eller nått…ovanligt med finkultur.

Comments are closed.