t r o t t o a r

5 december, 2010

Ett bilbatteri, det blev min j…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:05

Ett bilbatteri, det blev min julklapp till mig själv i år. Snyggt batteri, svart med en röd plopp. 62 Ah, vad mer kan jag önska mig?

Comments are closed.