t r o t t o a r

3 december, 2010

Såg en statusuppdatering på …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:24

Såg en statusuppdatering på FB: ”Det finns tydligen människor som låter sin hundar skita i pulkabacken, ska man ta ett år på kåken eller?? ”

Comments are closed.