RT @pipeburn: NIce twist… ht…
RT @pipeburn: NIce twist… http://www.youtube.com/watch?v=gGHvXSIfcGs
RT @pipeburn: NIce twist… http://www.youtube.com/watch?v=gGHvXSIfcGs
RT @Slate: Swedes watch Donald Duck on Christmas Eve! Is this the strangest holiday tradition you’ve ever heard of? http://slate.me/hXjnnm
”Jämför inte Jesus med Coca Cola” – ur Lerums Tidning idag.
Nu finns det en granjävel i huset…och lyser gör den…
Någon som har tips på en läsare för htc som klarar epub?
En helg tillbringad på konsumtionens altare. Både en Desire Z och en 42 tums LED-tv. Och då har vi bara en vecka till jul.
Jag svängde men det gjorde inte bilen.
Numera stolt ägare av en desire z
Julklapp till mig själv beställd. Hoppas att tomten levererar redan imorgon.
Iphone eller Desire Z – #julklapptillmigsj ?lv
Äteriet på Liseberg. Att jag aldrig lär mig. #notetoself – inte en gång till!
Till min stora förvåning klarade stereon att spela La bohème. Trodde nästa den skulle implodera eller nått…ovanligt med finkultur.
hm…har inte fått någon #GP idag.
Dagens goda gärning avklarad. Gången till de gemensamma garagen är skottad.
Grabbkväll. Pizza och pingviner.
Jag och sonen själva hela helgen. Hm, vad ska vi fylla dagarna med? Wii, pulka och pizza?
VPN uppkoppling+mobilt bredband+tåg=#fail
Ett bilbatteri, det blev min julklapp till mig själv i år. Snyggt batteri, svart med en röd plopp. 62 Ah, vad mer kan jag önska mig?
Idag har jag tillbringat 2,5 h sittandes i en bilkön mellan GBG och Kungsbacka. Inte roligt med storkrock:
”Om ett problem inte går att lösa, varför oroa sig för det? Och om det går att lösa, vad är problemet?”
Såg en statusuppdatering på FB: ”Det finns tydligen människor som låter sin hundar skita i pulkabacken, ska man ta ett år på kåken eller?? ”
Inte alltid så lätt att vara humanist bland tekniker!
Så fort jag äntligen fick tag i en snöskyffel slutade det att snöa.
När jag vaknade var det 16 grader i sovrummet . Skönt med ett varmt täcke.