t r o t t o a r

23 december, 2010

RT @pipeburn: NIce twist… ht…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:18

RT @pipeburn: NIce twist… http://www.youtube.com/watch?v=gGHvXSIfcGs

22 december, 2010

RT @Slate: Swedes watch Donald…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:01

RT @Slate: Swedes watch Donald Duck on Christmas Eve! Is this the strangest holiday tradition you’ve ever heard of? http://slate.me/hXjnnm

”Jämför inte Jesus med Coca …

Filed under: Twitter — Niclas @ 07:38

”Jämför inte Jesus med Coca Cola” – ur Lerums Tidning idag.

20 december, 2010

Nu finns det en granjävel i h…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:05

Nu finns det en granjävel i huset…och lyser gör den…

19 december, 2010

Någon som har tips på en lä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:51

Någon som har tips på en läsare för htc som klarar epub?

En helg tillbringad på konsum…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:14

En helg tillbringad på konsumtionens altare. Både en Desire Z och en 42 tums LED-tv. Och då har vi bara en vecka till jul.

18 december, 2010

Jag svängde men det gjorde in…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:24

Jag svängde men det gjorde inte bilen.

17 december, 2010

Numera stolt ägare av en desi…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:29

Numera stolt ägare av en desire z

Fredag=Telefonmöte

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:11

Fredag=Telefonmöte

16 december, 2010

Julklapp till mig själv best?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:10

Julklapp till mig själv beställd. Hoppas att tomten levererar redan imorgon.

15 december, 2010

Iphone eller Desire Z – #julkl…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:53

Iphone eller Desire Z – #julklapptillmigsj ?lv

12 december, 2010

Äteriet på Liseberg. Att jag…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:28

Äteriet på Liseberg. Att jag aldrig lär mig. #notetoself – inte en gång till!

Till min stora förvåning kla…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:15

Till min stora förvåning klarade stereon att spela La bohème. Trodde nästa den skulle implodera eller nått…ovanligt med finkultur.

hm…har inte fått någon #GP…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:18

hm…har inte fått någon #GP idag.

11 december, 2010

Dagens goda gärning avklarad….

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:53

Dagens goda gärning avklarad. Gången till de gemensamma garagen är skottad.

10 december, 2010

Grabbkväll. Pizza och pingvin…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:42

Grabbkväll. Pizza och pingviner.

9 december, 2010

Jag och sonen själva hela hel…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:49

Jag och sonen själva hela helgen. Hm, vad ska vi fylla dagarna med? Wii, pulka och pizza?

7 december, 2010

VPN uppkoppling+mobilt bredban…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:00

VPN uppkoppling+mobilt bredband+tåg=#fail

5 december, 2010

Ett bilbatteri, det blev min j…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:05

Ett bilbatteri, det blev min julklapp till mig själv i år. Snyggt batteri, svart med en röd plopp. 62 Ah, vad mer kan jag önska mig?

4 december, 2010

Idag har jag tillbringat 2,5 h…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:32

Idag har jag tillbringat 2,5 h sittandes i en bilkön mellan GBG och Kungsbacka. Inte roligt med storkrock:

3 december, 2010

”Om ett problem inte går att …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:29

”Om ett problem inte går att lösa, varför oroa sig för det? Och om det går att lösa, vad är problemet?”

Såg en statusuppdatering på …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:24

Såg en statusuppdatering på FB: ”Det finns tydligen människor som låter sin hundar skita i pulkabacken, ska man ta ett år på kåken eller?? ”

30 november, 2010

Inte alltid så lätt att vara…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:29

Inte alltid så lätt att vara humanist bland tekniker!

29 november, 2010

Så fort jag äntligen fick ta…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:35

Så fort jag äntligen fick tag i en snöskyffel slutade det att snöa.

27 november, 2010

När jag vaknade var det 16 gr…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:46

När jag vaknade var det 16 grader i sovrummet . Skönt med ett varmt täcke.

« Föregående sidaNästa sida »