Grillbuffe, vilken lysande idé det är!
Grillbuffe, vilken lysande idé det är!
Grillbuffe, vilken lysande idé det är!
Nu hände det. Jag använde en smiley i ett jobbrelaterat e-post. Skäms som en hund…
Hur ska jag klara mig utan Google Reader? twitpic.com/cbakiy
När jag föreslår att vi ska äta våfflor till lunch och sonen säger nej! WTF!?!
Att styra upp en korvgrillning/lekdate en studiedag sätter min projektledningsförmåga på prov.
Pappan som sitter och jobbar vid sin dator på sonens fotbollsträning, rutinerad eller felprioritering?
Söndag, klockan är inte nio och jag funderar redan på min tredje kopp kaffe.
Inte speciellt förtroendeingivande när tågvärden på @vasttrafik säger ”att det här med sms-biljett har jag inte koll på.”
På tåget hem från Stockholm. Helt sänkt efter intressanta dagar med mina nya kloka kollegor.
Blev precis ombedd att förklara twitter. ”Jag fattar det inte, det är ju bara en massa
@-tecken!”.
Hittade kanalen ”P4 Melodifestivalen” och visade den för resten av familjen. Det får jag nog lida för precis hela dagen.
Att lyssna på ”In League With Satan” med Venom precis innan ett telefonmöte kan väl aldrig vara fel?
Att jobba efter principen att den som skriker högst får hjälp först, är det bra?
Kollegan: Har du snott internet?
Uttråkad och rastlös hittar jag en Paradis-ask i skafferiet och min karaktär bara försvann och gömde sig i ett mörkt hörn.
Ligger förkyld i soffan och läser @Styrkelabbet blogg. Blir duktigt träningsmotiverad och frustrerad över min förkylning.
Kombinationen av VAB, förkylning, understimulerad och typiskt göteborgskt vinterväder gör att kaffedrickande når nya nivåer
ibland går det bara inte. Lägger ner och startar om i morgon.
Kanske en liten powernap på detta…
Att Fem myror… fortfarande sänds ger mig hopp om framtiden.
Sonen kommer hem från fritids och berättar att han har en ny favoritlåt: I’m a scatman. Wtf?!?
Det lokala badhuset är stängt pga tekniskt fel?!? Trodde sånt bara hände datorer, Västrafik och SJ.
Borde inte att-göra-listan ha en självrensningsfunktion när man vabbar?
Kombinationen vit t-shirt och koka tomatsoppa är inte helt optimal. Känns som jag borde ha koll på det vid min ålder…