t r o t t o a r

10 mars, 2013

Söndag, klockan är inte nio och jag funderar redan…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:56

Söndag, klockan är inte nio och jag funderar redan på min tredje kopp kaffe.

Comments are closed.