t r o t t o a r

25 februari, 2013

Ligger förkyld i soffan och läser @Styrkelabbet bl…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:00

Ligger förkyld i soffan och läser @Styrkelabbet blogg. Blir duktigt träningsmotiverad och frustrerad över min förkylning.

One Response to “Ligger förkyld i soffan och läser @Styrkelabbet bl…”

  1. Styrkelabbet Says:

    @trottoar Krya på dig – och välkommen! ;)