Ligger förkyld i soffan och läser @Styrkelabbet bl…
Ligger förkyld i soffan och läser @Styrkelabbet blogg. Blir duktigt träningsmotiverad och frustrerad över min förkylning.
Ligger förkyld i soffan och läser @Styrkelabbet blogg. Blir duktigt träningsmotiverad och frustrerad över min förkylning.
februari 25th, 2013 at 21:40
@trottoar Krya på dig – och välkommen! ;)