Det lokala badhuset är stängt pga tekniskt fel?!?…
Det lokala badhuset är stängt pga tekniskt fel?!? Trodde sånt bara hände datorer, Västrafik och SJ.
Det lokala badhuset är stängt pga tekniskt fel?!? Trodde sånt bara hände datorer, Västrafik och SJ.
februari 13th, 2013 at 19:02
@trottoar fick vända i dörren där imorse, de sa att klorhalten var för hög.