t r o t t o a r

13 februari, 2013

Det lokala badhuset är stängt pga tekniskt fel?!?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:08

Det lokala badhuset är stängt pga tekniskt fel?!? Trodde sånt bara hände datorer, Västrafik och SJ.

One Response to “Det lokala badhuset är stängt pga tekniskt fel?!?…”

  1. nattamarkus Says:

    @trottoar fick vända i dörren där imorse, de sa att klorhalten var för hög.