t r o t t o a r

11 februari, 2013

Borde inte att-göra-listan ha en självrensningsfun…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:50

Borde inte att-göra-listan ha en självrensningsfunktion när man vabbar?

Comments are closed.