t r o t t o a r

21 september, 2012

Följer en individs utläggnin…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:51

Följer en individs utläggningar på FB där fackens existensberättigande ifrågasätts. Hen har kanske inte fullt koll på läget.

Idag ska jag nog inte göra n?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:55

Idag ska jag nog inte göra något produktivt på hela dagen. Bara dricka #kaffe och läsa boken.

Idag plockade jag fram både m…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:41

Idag plockade jag fram både mössa och vantar för den dagliga morgonpromenaden.

20 september, 2012

Pannkakor! …mmm…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:00

Pannkakor! …mmm…

Tvättat ungen med smör efter…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:28

Tvättat ungen med smör efter ett möte med tjära.

Intressant natt. Åska, ström…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:22

Intressant natt. Åska, strömavbrott, inbrott i garaget och en son som inte ville sova.

19 september, 2012

När jag börjar jobba igen ko…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:44

När jag börjar jobba igen kommer jag att sakna mina små powernaps efter lunch.

Knäböjstisdag sätter sin sp…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:19

Knäböjstisdag sätter sin spår på onsdagen. Tycker inte om trappor idag.

Hur menar du nu? Det är väl …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:37

Hur menar du nu? Det är väl självklart jag måste smaka på vattenpölen! http://t.co/ZiSYNcFI

18 september, 2012

Apatisk

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:27

Apatisk

17 september, 2012

Det här med att det är fint …

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:12

Det här med att det är fint väder och solen skiner och när jag har klätt på ungarna och gått ut börjat det regna. Inte ok!

Sen jag blev föräldraledig h…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:58

Sen jag blev föräldraledig har min värld krympt.

14 september, 2012

Åh, spännande! Strömavbrott…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:52

Åh, spännande! Strömavbrott på Kvantum.

13 september, 2012

Lerums Kommun delar ut Ipad oc…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:35

Lerums Kommun delar ut Ipad och dator till elever i 4:e och 7:e klass. Är detta utveckling eller modenyck?

12 september, 2012

#Kaffe, denna gudagåva. Hur s…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:39

#Kaffe denna gudagåva. Hur skulle jag klara mig utan?

11 september, 2012

Har vågat mig in i den stora …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:32

Har vågat mig in i den stora staden bland vanligt folk. Läskigt! #gbgftw

10 september, 2012

Denna lyx att jag får pengar …

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:57

Denna lyx att jag får pengar för att vara hemma med mina barn.

7 september, 2012

Att vakna klockan tre på natt…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:22

Att vakna klockan tre på natten och veta att jag kan sova ytterligare tre timmar och somnar om direkt. Den känslan.

5 september, 2012

When work feels overwhelming, …

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:59

When work feels overwhelming, remember that you’re going to die

3 september, 2012

Ser 1-åringen göra marklyft,…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:25

Ser 1-åringen göra marklyft, med bra teknik. Stolt far.

Det man inte har i huvudet få…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:17

Det man inte har i huvudet får man ha i benen = vardagsmotion

31 augusti, 2012

Frustrationen av att vara bero…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:38

Frustrationen av att vara beroende av administratörer som inte tycker att ordning och reda och att sköta sitt är speciellt viktigt.

28 augusti, 2012

Egentid. Kaffe och braiga boke…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:05

Egentid. Kaffe och braiga boken. Hoppas ungen sover länge.

25 augusti, 2012

Blev precis utskälld av yngst…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:13

Blev precis utskälld av yngsta sonen (1 år) för han inte fick äta en fimp han hittade…

24 augusti, 2012

Är Ingmar Bergman den första…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:39

Är Ingmar Bergman den första hipstern?

« Föregående sidaNästa sida »