Följer en individs utläggnin…
Följer en individs utläggningar på FB där fackens existensberättigande ifrågasätts. Hen har kanske inte fullt koll på läget.
Följer en individs utläggningar på FB där fackens existensberättigande ifrågasätts. Hen har kanske inte fullt koll på läget.
Idag ska jag nog inte göra något produktivt på hela dagen. Bara dricka #kaffe och läsa boken.
Idag plockade jag fram både mössa och vantar för den dagliga morgonpromenaden.
Tvättat ungen med smör efter ett möte med tjära.
Intressant natt. Åska, strömavbrott, inbrott i garaget och en son som inte ville sova.
När jag börjar jobba igen kommer jag att sakna mina små powernaps efter lunch.
Knäböjstisdag sätter sin spår på onsdagen. Tycker inte om trappor idag.
Hur menar du nu? Det är väl självklart jag måste smaka på vattenpölen! http://t.co/ZiSYNcFI
Det här med att det är fint väder och solen skiner och när jag har klätt på ungarna och gått ut börjat det regna. Inte ok!
Sen jag blev föräldraledig har min värld krympt.
Åh, spännande! Strömavbrott på Kvantum.
Lerums Kommun delar ut Ipad och dator till elever i 4:e och 7:e klass. Är detta utveckling eller modenyck?
#Kaffe denna gudagåva. Hur skulle jag klara mig utan?
Har vågat mig in i den stora staden bland vanligt folk. Läskigt! #gbgftw
Denna lyx att jag får pengar för att vara hemma med mina barn.
Att vakna klockan tre på natten och veta att jag kan sova ytterligare tre timmar och somnar om direkt. Den känslan.
When work feels overwhelming, remember that you’re going to die
Ser 1-åringen göra marklyft, med bra teknik. Stolt far.
Det man inte har i huvudet får man ha i benen = vardagsmotion
Frustrationen av att vara beroende av administratörer som inte tycker att ordning och reda och att sköta sitt är speciellt viktigt.
Egentid. Kaffe och braiga boken. Hoppas ungen sover länge.
Blev precis utskälld av yngsta sonen (1 år) för han inte fick äta en fimp han hittade…
Är Ingmar Bergman den första hipstern?