t r o t t o a r

7 september, 2012

Att vakna klockan tre på natt…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:22

Att vakna klockan tre på natten och veta att jag kan sova ytterligare tre timmar och somnar om direkt. Den känslan.

Comments are closed.