t r o t t o a r

21 september, 2012

Idag ska jag nog inte göra n?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:55

Idag ska jag nog inte göra något produktivt på hela dagen. Bara dricka #kaffe och läsa boken.

Comments are closed.