t r o t t o a r

17 september, 2012

Det här med att det är fint …

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:12

Det här med att det är fint väder och solen skiner och när jag har klätt på ungarna och gått ut börjat det regna. Inte ok!

Comments are closed.