Det här med att det är fint …
Det här med att det är fint väder och solen skiner och när jag har klätt på ungarna och gått ut börjat det regna. Inte ok!
Kommentarer inaktiverade för Det här med att det är fint …
Det här med att det är fint väder och solen skiner och när jag har klätt på ungarna och gått ut börjat det regna. Inte ok!