t r o t t o a r

19 september, 2012

Hur menar du nu? Det är väl …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:37

Hur menar du nu? Det är väl självklart jag måste smaka på vattenpölen! http://t.co/ZiSYNcFI

Comments are closed.