t r o t t o a r

21 oktober, 2012

Tillfredsställelsen i att stryka saker från att-gö…

Filed under: Twitter — Administrator @ 17:21

Tillfredsställelsen i att stryka saker från att-göra-listan.

19 oktober, 2012

Kvällsmatsångest.

Filed under: Twitter — Administrator @ 16:01

Kvällsmatsångest.

Att sakta gå genom ett regntungt #gbgftw när stade…

Filed under: Twitter — Administrator @ 10:08

Att sakta gå genom ett regntungt #gbgftw när staden långsamt vaknar till liv…

18 oktober, 2012

Få ställen känns så ensamma och övergivna som en l…

Filed under: Twitter — Administrator @ 08:52

Få ställen känns så ensamma och övergivna som en lekplats en grå torsdagmorgon i oktober.

13 oktober, 2012

London baby!

Filed under: Twitter — Administrator @ 14:31

London baby!

Mer kaffe, mindre prat!

Filed under: Twitter — Administrator @ 09:34

Mer kaffe, mindre prat!

12 oktober, 2012

Sonen tappar balansen, tar ett stadigt grepp i min…

Filed under: Twitter — Administrator @ 19:37

Sonen tappar balansen, tar ett stadigt grepp i min kind(!?!) för att inte trilla. Aj!

Inga barn ute på skolgården!?! ”Vi vill inte leka…

Filed under: Twitter — Administrator @ 08:20

Inga barn ute på skolgården!?! ”Vi vill inte leka ute, det är kallt!” Annat var det när jag gick i skolan… instagr.am/p/QrAGuRFq48/

11 oktober, 2012

Så här har jag det. Jobbigt det här med föräldrale…

Filed under: Twitter — Administrator @ 14:10

Så här har jag det. Jobbigt det här med föräldraledighet. instagr.am/p/QpDlO0lq-C/

10 oktober, 2012

Powernap på balkongen. Vaknar…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:20

Powernap på balkongen. Vaknar svettig och solblind.

8 oktober, 2012

Yngste sonen välter ut morgon…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:10

Yngste sonen välter ut morgonkaffet över frukostbordet, mig och sig själv. Den känslan…

7 oktober, 2012

Att både grilla och köra mc …

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:11

Att både grilla och köra mc en söndag i oktober tillhör inte vanligheterna.

5 oktober, 2012

Kompletterar frukosten med Gan…

Filed under: Twitter — Niclas @ 07:54

Kompletterar frukosten med Gangnam Style. Det är trots allt fredag!

3 oktober, 2012

#notetoself – Smaka aldrig på…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:46

#notetoself – Smaka aldrig på barnmaten. Aldrig nånsin!

30 september, 2012

Jag kan betala räkningar! Oj,…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:07

Jag kan betala räkningar! Oj, vad jag är duktig på det!

28 september, 2012

Om jag jagar mitt barn och du …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:39

Om jag jagar mitt barn och du inte flyttar dig, räkna med att det gör ont.

27 september, 2012

Lite inspiration inför helgen…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:33

Lite inspiration inför helgen. http://t.co/VVs9pUid

När ungarna vaknar en timme i…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:08

När ungarna vaknar en timme innan klockan ringer. Den känslan.

26 september, 2012

Det här frisk luft och en mas…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:58

Det här med frisk luft och en massa natur är nog inte bra för mig. Helt slut, vill bara sova…

25 september, 2012

Nya Biltema-katalogen kom med …

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:00

Nya Biltema-katalogen kom med posten. Vad mer kan jag önska mig en kväll som denna?

Kommer det redan en ny lön, j…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:23

Kommer det redan en ny lön, jag har ju inte hunnit göra slut på den förra!

23 september, 2012

Går och väntar på att BRIS,…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:14

Går och väntar på att BRIS, UNICEF och FN ska invadera mitt hem. Tvingar nämligen barnen att leka utomhus.

22 september, 2012

Hur kan man inte vilja se en f…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:07

Hur kan man inte vilja se en film med titeln Cowboys & aliens?

Själv hemma. I flera timmar. …

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:44

Själv hemma. I flera timmar. Bäst att göra en funktionskontroll av mina högtalare.

21 september, 2012

Det här med facket. Att det s…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:39

Det här med facket. Att det skapar såna känslostormar. ”Dom har aldrig hjälpt mig så jag är inte med längre!” – trångsynt och kortsiktigt.

« Föregående sidaNästa sida »