Tillfredsställelsen i att stryka saker från att-gö…
Tillfredsställelsen i att stryka saker från att-göra-listan.
Tillfredsställelsen i att stryka saker från att-göra-listan.
Att sakta gå genom ett regntungt #gbgftw när staden långsamt vaknar till liv…
Få ställen känns så ensamma och övergivna som en lekplats en grå torsdagmorgon i oktober.
Mer kaffe, mindre prat!
Sonen tappar balansen, tar ett stadigt grepp i min kind(!?!) för att inte trilla. Aj!
Inga barn ute på skolgården!?! ”Vi vill inte leka ute, det är kallt!” Annat var det när jag gick i skolan… instagr.am/p/QrAGuRFq48/
Så här har jag det. Jobbigt det här med föräldraledighet. instagr.am/p/QpDlO0lq-C/
Powernap på balkongen. Vaknar svettig och solblind.
Yngste sonen välter ut morgonkaffet över frukostbordet, mig och sig själv. Den känslan…
Att både grilla och köra mc en söndag i oktober tillhör inte vanligheterna.
Kompletterar frukosten med Gangnam Style. Det är trots allt fredag!
#notetoself – Smaka aldrig på barnmaten. Aldrig nånsin!
Jag kan betala räkningar! Oj, vad jag är duktig på det!
Om jag jagar mitt barn och du inte flyttar dig, räkna med att det gör ont.
Lite inspiration inför helgen. http://t.co/VVs9pUid
När ungarna vaknar en timme innan klockan ringer. Den känslan.
Det här med frisk luft och en massa natur är nog inte bra för mig. Helt slut, vill bara sova…
Nya Biltema-katalogen kom med posten. Vad mer kan jag önska mig en kväll som denna?
Kommer det redan en ny lön, jag har ju inte hunnit göra slut på den förra!
Går och väntar på att BRIS, UNICEF och FN ska invadera mitt hem. Tvingar nämligen barnen att leka utomhus.
Hur kan man inte vilja se en film med titeln Cowboys & aliens?
Själv hemma. I flera timmar. Bäst att göra en funktionskontroll av mina högtalare.
Det här med facket. Att det skapar såna känslostormar. ”Dom har aldrig hjälpt mig så jag är inte med längre!” – trångsynt och kortsiktigt.