t r o t t o a r

26 september, 2012

Det här frisk luft och en mas…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:58

Det här med frisk luft och en massa natur är nog inte bra för mig. Helt slut, vill bara sova…

Comments are closed.