t r o t t o a r

22 september, 2012

Själv hemma. I flera timmar. …

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:44

Själv hemma. I flera timmar. Bäst att göra en funktionskontroll av mina högtalare.

Comments are closed.