t r o t t o a r

21 september, 2012

Det här med facket. Att det s…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:39

Det här med facket. Att det skapar såna känslostormar. ”Dom har aldrig hjälpt mig så jag är inte med längre!” – trångsynt och kortsiktigt.

Comments are closed.