t r o t t o a r

23 september, 2012

Går och väntar på att BRIS,…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:14

Går och väntar på att BRIS, UNICEF och FN ska invadera mitt hem. Tvingar nämligen barnen att leka utomhus.

Comments are closed.