Någon som har tips på en fö…
Någon som har tips på en förstärkare för 3g-dongel? Sitter i stenhus som stryper alla signaler. RT snälla… #mobiltbredband
Någon som har tips på en förstärkare för 3g-dongel? Sitter i stenhus som stryper alla signaler. RT snälla… #mobiltbredband
Dagens applikationstips: Remote Desktop Connection Manager 2.2 – gör mitt jobb mycket enklare. Gratis, finns att ladda ner hos Microsoft.
OCh där kom hösttristessen
Idag känns det väldigt länge till jag kan njuta av min vackra tvåhjuling igen. Årets säsong var alldeles för kort, lite drygt 400 mil
RT @per_infontology: ”Multitasking is a way to screw up a number of differentthings at once” http://ow.ly/2WhFV
Lunchångest – vad ska jag äta idag? Alla dessa svåra och viktiga beslut.
Dags att att avsluta en intensiv dag med ett avsnitt Battlestar Galactica. Har precis påbörjat sista säsongen.
Meshuggah lite för högt fungerar ypperligt som säkerhetsventil.
The Net med Sandra Bullock på Tv8. Skön retro men jag saknar inte mitt skrikande modem.
RT @ThisIsSethsBlog Seth’s Blog: What does ’pro-business’ mean? – ännu ett klokt inlägg från Seth Godin
Gillar denna kortdokumentär kring skrivbord:
100 greatest Hard Rock Songs på VH1 – lite vardagslyx en måndagkväll.
1½ timmes kaos och förvirring framför mig. Dvs innebandy med de andra gubbarna i kvarteret. Förhoppningsvis ingen blodutgjutelse denna gång.
Chips, ostbågar, vin och wii. Tror det kan vara helg på ingång…
RT @johanlindberg: R U a System Analyst w/ PM tendencies? Live in Gothenburg, Sweden & wnt 2 work 4 1 of Europe’s largest banks? DM me.
Det gråa där uppe är inte lika grått som det var igår. Det finns hopp om helgen.
Error: Access is denied #fail
…sänkt, avstängd, tom, dränerad…och klockar ringer 04:45 imorgon…
#Notetoself – en sak i taget. Inte göra allt samtidigt. Simultankapacitet är en myt…
Hon sa: ”Men, inte ska jag behöva prata om IT, det är ju så trist och tråkigt. Vi på HR och ekonomi vill det lite mer sexigt och flashigt”.
Njuter av kladdig zombie-splatter-film. Automaton Transfusion…Öl, chips och gore, vad mer kan önskas en lördagkväll som denna?
Slog i sönder mitt bästa kaffeglas fet- #fail
Igår så jag en 4-åring spotta på sin mamma, utan några reprimander. Förutom ett svagt ”men sådär gör man inte”. #fail
Grabbkväll. Chillar i soffan med chips och Bolibompa…
Har precis läst ut Alice i Underlandet. Lewis Carroll måste rökt några riktigt intressanta svampar…