1½ timmes kaos och förvirrin…
1½ timmes kaos och förvirring framför mig. Dvs innebandy med de andra gubbarna i kvarteret. Förhoppningsvis ingen blodutgjutelse denna gång.
Kommentarer inaktiverade för 1½ timmes kaos och förvirrin…
1½ timmes kaos och förvirring framför mig. Dvs innebandy med de andra gubbarna i kvarteret. Förhoppningsvis ingen blodutgjutelse denna gång.