t r o t t o a r

10 oktober, 2010

1½ timmes kaos och förvirrin…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:28

1½ timmes kaos och förvirring framför mig. Dvs innebandy med de andra gubbarna i kvarteret. Förhoppningsvis ingen blodutgjutelse denna gång.

Comments are closed.