t r o t t o a r

19 oktober, 2010

Dags att att avsluta en intens…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:53

Dags att att avsluta en intensiv dag med ett avsnitt Battlestar Galactica. Har precis påbörjat sista säsongen.

Comments are closed.