t r o t t o a r

24 oktober, 2010

Idag känns det väldigt läng…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:51

Idag känns det väldigt länge till jag kan njuta av min vackra tvåhjuling igen. Årets säsong var alldeles för kort, lite drygt 400 mil

Comments are closed.