t r o t t o a r

22 januari, 2011

Hemma igen efter en slö dag p…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:25

Hemma igen efter en slö dag på stan som omfattade lunch på Hard Rock och Megamind på Bergakungen.

Varför är jag vaken nu?

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:13

Varför är jag vaken nu?

21 januari, 2011

Paltkoma i soffan

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:48

Paltkoma i soffan

Helt tom efter en intensiv dag…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:52

Helt tom efter en intensiv dag hos kund. Kompetenshantering triggar intressanta diskussioner.

20 januari, 2011

Lärande organisationer – och …

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:20

Lärande organisationer – och hur bygger vi det?

17 januari, 2011

Och nu Planet Terror.

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:12

Och nu Planet Terror.

16 januari, 2011

RT @Rynge: A Cup of Coffee to …

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:44

RT @Rynge: A Cup of Coffee to Good, Fast, Cheap – en alltid lika närvarande ekvation.

14 januari, 2011

First Nitro Circus, nu Death P…

Filed under: Twitter — Niclas @ 23:53

First Nitro Circus, nu Death Proof. En bra avslutning på dagen.

Nitrocircus på mtv. Alldeles …

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:02

Nitrocircus på mtv. Alldeles lagom intellektuell utmaning ikväll.

Ikväll verkar det bli Star Wa…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:36

Ikväll verkar det bli Star Wars Lego på Wii, chipsdopade för att klara utmaningen.

13 januari, 2011

Läs jävla #skitsystem. Den d…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:17

Läs jävla #skitsystem Den där Jonas Söderström har mycket klokt att säga.

Från 25 till 11 minuters för…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:18

Från 25 till 11 minuters försening. Bra jobbat #öresundståg

Att det ska vara så svårt at…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:49

Att det ska vara så svårt att inte prata i telefon i den tysta vagnen.

Tåget försenat? Jajamen!

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:56

Tåget försenat? Jajamen!

Solen i ögonen. Första gång…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:49

Solen i ögonen. Första gången det här året. Behövde ta mig till Skåne för att uppleva det. Bra start på dagen.

12 januari, 2011

Det härmed intuitiva använda…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:30

Det härmed intuitiva användargränssnitt…

oj, världen fanns kvar. Dags …

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:07

oj, världen fanns kvar. Dags för lunch.

11 januari, 2011

Tidsoptimist? Javisst!

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:18

Tidsoptimist? Javisst!

10 januari, 2011

Pressbyrålunch på resecentru…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:21

Pressbyrålunch på resecentrum i Skövde. Livet leker…

9 januari, 2011

Dagens #win – eget bord på Eg…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:01

Dagens #win – eget bord på Egg & Milk.

Frukost och GP avklarade. Vad …

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:41

Frukost och GP avklarade. Vad ska vi göra nu? Ingen större lust att gå ut idag.

8 januari, 2011

Silvertejp is da shit. Vad gjo…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:40

Silvertejp is da shit. Vad gjorde vi innan silvertejp och buntband?

7 januari, 2011

Kollat in hajmatning på Unive…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:47

Kollat in hajmatning på Universeum

6 januari, 2011

Behöver tips på en bra 3G-ro…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:48

Behöver tips på en bra 3G-router.

5 januari, 2011

Telefonen ändrar maxi till na…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:56

Telefonen ändrar maxi till nazi. #fail

« Föregående sidaNästa sida »