t r o t t o a r

13 januari, 2011

Solen i ögonen. Första gång…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:49

Solen i ögonen. Första gången det här året. Behövde ta mig till Skåne för att uppleva det. Bra start på dagen.

Comments are closed.