t r o t t o a r

9 januari, 2011

Frukost och GP avklarade. Vad …

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:41

Frukost och GP avklarade. Vad ska vi göra nu? Ingen större lust att gå ut idag.

Comments are closed.