t r o t t o a r

21 januari, 2011

Helt tom efter en intensiv dag…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:52

Helt tom efter en intensiv dag hos kund. Kompetenshantering triggar intressanta diskussioner.

Comments are closed.