t r o t t o a r

26 maj, 2011

Saker som inte är lika: Johan…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:16

Saker som inte är lika: Johan och johari… #fegtattkorrläsa

Spenderat tre dagar tillsamman…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:52

Spenderat tre dagar tillsammans med de gamla vännerna FIRO och Johan.

24 maj, 2011

På hotellrummet helt sänkt e…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:03

På hotellrummet helt sänkt efter en intensiv utbildningsdag. PPS FTW. Nya tag imorgon…

Tre dagar projektledarutbildni…

Filed under: Twitter — Niclas @ 07:15

Tre dagar projektledarutbildning startar idag. Ska bli intressant.

20 maj, 2011

Hm, nu blev jag nervös. Tåge…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:08

Hm, nu blev jag nervös. Tåget är inte bara i tid, det är flera minuter före tidtabell.

19 maj, 2011

Äntligen! Min HTC hemma igen …

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:39

Äntligen! Min HTC hemma igen med nytt moderkort. Åter i kontakt med verkligen.

16 maj, 2011

Och där kom notan på turbora…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:01

Och där kom notan på turboraset! 11 000:- Jaha, tack för den!

Hur kan något som egentligen …

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:57

Hur kan något som egentligen är så rätt kännas så fel?

13 maj, 2011

Vad kan slå ett turboras på …

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:21

Vad kan slå ett turboras på E6:an en dag som denna? Men bärgning och hyrbil löste dagens åtagande…

12 maj, 2011

”The mind was blown when I fou…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:23

”The mind was blown when I found out Racecar is Racecar backwards…” http://goo.gl/a8Ao1

11 maj, 2011

Första och den mest struliga …

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:31

Första och den mest struliga projektplanen skickad för remiss. Nu #kaffe på altanen för att fira.

Hoppsan! Jag hittade en stor p…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:20

Hoppsan! Jag hittade en stor påse smågodis i skafferiet. Nu gick det mycket lättare att skriva…

Försöker skriva projektplane…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:01

Försöker skriva projektplaner och statusrapporter men är bara kaffesugen. Kaffemaskinen går varm idag. #kaffe

10 maj, 2011

Sitter på tåget lagom mosig …

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:48

Sitter på tåget lagom mosig i skallen efter en intensiv förmiddag. Alltid lika intressant att prata it-stöd för kompetenshantering med AG.

Vad mycket behagligare det är…

Filed under: Twitter — Niclas @ 07:44

Vad mycket behagligare det är att gå upp tidigt för att ta ett tåg kl 05.57 när solen skiner och det är värme i morgonbrisen.

6 maj, 2011

Jösses, är det verkligen fre…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:32

Jösses, är det verkligen fredag redan?!? Jag är ju inte klar…

3 maj, 2011

Kaffekaffekaffekaffekaffekaffe…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:57

Kaffekaffekaffekaffekaffekaffe #kaffe

2 maj, 2011

Skrapa rutorna i maj, är det …

Filed under: Twitter — Niclas @ 06:34

Skrapa rutorna i maj, är det rätt?

1 maj, 2011

På stan, med shorts. #alltidr…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:07

På stan, med shorts. #alltidretardetn ?gon

29 april, 2011

Ikväll går gubben på afterw…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:25

Ikväll går gubben på afterwork. Testar Incontro…

23 april, 2011

http://bit.ly/eDfJsC – Apoteke…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:38

– Apotekets pollenkoll för Android. Verkar ruskans användbar #pollen

Där satt den! Årets första …

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:19

Där satt den! Årets första Loratadin ratiopharm.

22 april, 2011

Vårvärme+varm asfalt+varma d…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:42

Vårvärme+varm asfalt+varma däck=bra fäste -> livskvalité #livetleker

21 april, 2011

Sushi och öl i solen. En bra …

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:49

Sushi och öl i solen. En bra start på påskhelgen.

Då var Oslo-trippen fixad. Hi…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:11

Då var Oslo-trippen fixad. Hittade flygbiljetter. Tack för all RT.

« Föregående sidaNästa sida »