Saker som inte är lika: Johan…
Saker som inte är lika: Johan och johari… #fegtattkorrläsa
Saker som inte är lika: Johan och johari… #fegtattkorrläsa
Spenderat tre dagar tillsammans med de gamla vännerna FIRO och Johan.
På hotellrummet helt sänkt efter en intensiv utbildningsdag. PPS FTW. Nya tag imorgon…
Tre dagar projektledarutbildning startar idag. Ska bli intressant.
Hm, nu blev jag nervös. Tåget är inte bara i tid, det är flera minuter före tidtabell.
Äntligen! Min HTC hemma igen med nytt moderkort. Åter i kontakt med verkligen.
Och där kom notan på turboraset! 11 000:- Jaha, tack för den!
Hur kan något som egentligen är så rätt kännas så fel?
Vad kan slå ett turboras på E6:an en dag som denna? Men bärgning och hyrbil löste dagens åtagande…
”The mind was blown when I found out Racecar is Racecar backwards…” http://goo.gl/a8Ao1
Första och den mest struliga projektplanen skickad för remiss. Nu #kaffe på altanen för att fira.
Hoppsan! Jag hittade en stor påse smågodis i skafferiet. Nu gick det mycket lättare att skriva…
Försöker skriva projektplaner och statusrapporter men är bara kaffesugen. Kaffemaskinen går varm idag. #kaffe
Sitter på tåget lagom mosig i skallen efter en intensiv förmiddag. Alltid lika intressant att prata it-stöd för kompetenshantering med AG.
Vad mycket behagligare det är att gå upp tidigt för att ta ett tåg kl 05.57 när solen skiner och det är värme i morgonbrisen.
Jösses, är det verkligen fredag redan?!? Jag är ju inte klar…
Kaffekaffekaffekaffekaffekaffe #kaffe
Skrapa rutorna i maj, är det rätt?
På stan, med shorts. #alltidretardetn ?gon
Ikväll går gubben på afterwork. Testar Incontro…
– Apotekets pollenkoll för Android. Verkar ruskans användbar #pollen
Där satt den! Årets första Loratadin ratiopharm.
Vårvärme+varm asfalt+varma däck=bra fäste -> livskvalité #livetleker
Sushi och öl i solen. En bra start på påskhelgen.
Då var Oslo-trippen fixad. Hittade flygbiljetter. Tack för all RT.