t r o t t o a r

10 maj, 2011

Sitter på tåget lagom mosig …

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:48

Sitter på tåget lagom mosig i skallen efter en intensiv förmiddag. Alltid lika intressant att prata it-stöd för kompetenshantering med AG.

Comments are closed.