Sitter på tåget lagom mosig …
Sitter på tåget lagom mosig i skallen efter en intensiv förmiddag. Alltid lika intressant att prata it-stöd för kompetenshantering med AG.
Kommentarer inaktiverade för Sitter på tåget lagom mosig …
Sitter på tåget lagom mosig i skallen efter en intensiv förmiddag. Alltid lika intressant att prata it-stöd för kompetenshantering med AG.