t r o t t o a r

11 maj, 2011

Försöker skriva projektplane…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:01

Försöker skriva projektplaner och statusrapporter men är bara kaffesugen. Kaffemaskinen går varm idag. #kaffe

Comments are closed.