t r o t t o a r

22 mars, 2012

…och där gick uppkopplingen…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:16

…och där gick uppkopplingen ner…precis lagom till mitt webbmöte…

20 mars, 2012

Ämnet för dagen: Administrat…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:45

Ämnet för dagen: Administration av lönerevisioner

19 mars, 2012

Har testat lite olika ”att-gö…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:13

Har testat lite olika ”att-göra-appar” men kommer tillbaka till min txt på dropbox. Så enkelt och det bara funkar. #lessismore

Ny dag, nya möjligheter…men…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:17

Ny dag, nya möjligheter…men först ska jag dricka #kaffe ..

16 mars, 2012

Nu invaderades kaféet av tjat…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:24

Nu invaderades kaféet av tjattrande studenter

Kaféjobbar – känner mig urba…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:10

Kaféjobbar – känner mig urban.

15 mars, 2012

RT @christianvalues: http://t….

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:49

RT @christianvalues: http://t.co/DrPFNuvm #h ?rriot #svpol

Få ord ger mig sån tillfreds…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:32

Få ord ger mig sån tillfredsställelse att skriva som ”Klart” och ”Fixat”

Ärtsoppa som kompletteras med…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:14

Ärtsoppa som kompletteras med pannkakor med sylt och grädde är en bra grund för paltkoma.

Det här med att IT-avdelninge…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:58

Det här med att IT-avdelningen begränsar min mail-box till 300 mb, är det inte lite föråldrat?

Av en slump hittade jag min ga…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:13

Av en slump hittade jag min gamla Ipod, vad mycket bra musik jag hade på den.

14 mars, 2012

Nä, solen skiner. Nu går jag…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:03

Nä, solen skiner. Nu går jag ut!

12 mars, 2012

Snart lunch, jag har fortfaran…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:05

Snart lunch, jag har fortfarande inte vaknat. Kanske dags att plocka ut lite komptid och försöka komma igen imorgon?

11 mars, 2012

Årets första lunch utomhus.

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:35

Årets första lunch utomhus.

10 mars, 2012

Då har vi testat Starbucks p?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:35

Då har vi testat Starbucks på svenska. Var det fler kafé-kedjor vi behövde i Göteborg?

Att gå ut i garaget och monte…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:39

Att gå ut i garaget och montera av ett hjul på en mc för att byta däck är ett starkt vårtecken.

9 mars, 2012

Gläjden i att arbeta med komp…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:45

Gläjden i att arbeta med kompetenta kunder.

7 mars, 2012

Det här med att sova, verkar …

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:07

Det här med att sova, verkar överreklamerat.

Kollar på ett program där de…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:23

Kollar på ett program där de ska måla ett hus med yoghurt.

Vänjer mig nog aldrig att det…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:48

Vänjer mig nog aldrig att det kan spela så stor roll vem som frågar.

Ibland kan det bli lite tungjo…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:55

Ibland kan det bli lite tungjobbat att ha sina kollegor på andra sidan landet.

4 mars, 2012

Som jag saknar tiden när jag …

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:02

Som jag saknar tiden när jag kunde ägna en hel söndag åt soffan och film. Mvh vuxen med småbarn.

2 mars, 2012

Att hänga en fredagskväll p?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 20:25

Att hänga en fredagskväll på Swea Hof på någon annans nota, det är en bra avslutning på veckan.

Få saker dödar min livslust …

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:03

Få saker dödar min livslust så effektivt som att sitta i tefenonkö.

1 mars, 2012

”Vi har bara ansvar för mobil…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:56

”Vi har bara ansvar för mobilsurf när du är på kontoret” sagt av Telia-supporten

« Föregående sidaNästa sida »