…och där gick uppkopplingen…
…och där gick uppkopplingen ner…precis lagom till mitt webbmöte…
…och där gick uppkopplingen ner…precis lagom till mitt webbmöte…
Ämnet för dagen: Administration av lönerevisioner
Har testat lite olika ”att-göra-appar” men kommer tillbaka till min txt på dropbox. Så enkelt och det bara funkar. #lessismore
Ny dag, nya möjligheter…men först ska jag dricka #kaffe ..
Nu invaderades kaféet av tjattrande studenter
Kaféjobbar – känner mig urban.
RT @christianvalues: http://t.co/DrPFNuvm #h ?rriot #svpol
Få ord ger mig sån tillfredsställelse att skriva som ”Klart” och ”Fixat”
Ärtsoppa som kompletteras med pannkakor med sylt och grädde är en bra grund för paltkoma.
Det här med att IT-avdelningen begränsar min mail-box till 300 mb, är det inte lite föråldrat?
Av en slump hittade jag min gamla Ipod, vad mycket bra musik jag hade på den.
Nä, solen skiner. Nu går jag ut!
Snart lunch, jag har fortfarande inte vaknat. Kanske dags att plocka ut lite komptid och försöka komma igen imorgon?
Årets första lunch utomhus.
Då har vi testat Starbucks på svenska. Var det fler kafé-kedjor vi behövde i Göteborg?
Att gå ut i garaget och montera av ett hjul på en mc för att byta däck är ett starkt vårtecken.
Gläjden i att arbeta med kompetenta kunder.
Det här med att sova, verkar överreklamerat.
Kollar på ett program där de ska måla ett hus med yoghurt.
Vänjer mig nog aldrig att det kan spela så stor roll vem som frågar.
Ibland kan det bli lite tungjobbat att ha sina kollegor på andra sidan landet.
Som jag saknar tiden när jag kunde ägna en hel söndag åt soffan och film. Mvh vuxen med småbarn.
Att hänga en fredagskväll på Swea Hof på någon annans nota, det är en bra avslutning på veckan.
Få saker dödar min livslust så effektivt som att sitta i tefenonkö.
”Vi har bara ansvar för mobilsurf när du är på kontoret” sagt av Telia-supporten