t r o t t o a r

10 mars, 2012

Att gå ut i garaget och monte…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:39

Att gå ut i garaget och montera av ett hjul på en mc för att byta däck är ett starkt vårtecken.

Comments are closed.