t r o t t o a r

10 mars, 2012

Då har vi testat Starbucks p?…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:35

Då har vi testat Starbucks på svenska. Var det fler kafé-kedjor vi behövde i Göteborg?

Comments are closed.