t r o t t o a r

23 augusti, 2012

Tog på mig jeans idag, känns…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:51

Tog på mig jeans idag, känns som ett nederlag att inte bära shorts. Våga vägra höst!

22 augusti, 2012

Både simskola och tandläkarb…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:06

Både simskola och tandläkarbesök samma dag. Jag förstår varför pensionärer alltid är så stressade.

21 augusti, 2012

Det här med hundar och koppel…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:48

Det här med hundar och koppel är det så dumt? Speciellt om hunden inte lyder dig när du kallar på den?

20 augusti, 2012

Hittade i mitt FB-flöde: ”Vad…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:08

Hittade i mitt FB-flöde: ”Vad är det för skillnad FB och Twitter?”

19 augusti, 2012

Just vill jag ha en solcellsdr…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:46

Just vill jag ha en solcellsdriven laddare till mobilen. Vill inte gå in för leta upp den trådbundna.

Att äldsta sonen börjar skol…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:22

Att äldsta sonen börjar skolan imorgon är nog bara bra. Hela familjen är i starkt behov av rutiner efter 8 v semester.

18 augusti, 2012

Efter två veckor fulla med an…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:07

Efter två veckor fulla med analoga aktiviteter ligger jag efter. Skönt med lite egen tid så jag kan läsa ifatt twitter och rss-flödet.

17 augusti, 2012

Västtrafiks informationsskylt…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:50

Västtrafiks informationsskylt i Lerum… http://t.co/XxkJii0D

14 augusti, 2012

Bär snickarbälte, skruvar tr…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:53

Bär snickarbälte, skruvar trallskruv, backar med släp. Idag blir det många karlakarlapoäng.

12 augusti, 2012

Smyger på grannarna och letar…

Filed under: Twitter — Niclas @ 11:00

Smyger på grannarna och letar inspiration och idéer för nytt staket.

11 augusti, 2012

Vad är det som händer? Komme…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:46

Vad är det som händer? Kommer på mig själv att sitta och titta handboll Korea – Spanien. Och tycker det är spännande…

10 augusti, 2012

Hm, det har hänt något med v…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:18

Hm, det har hänt något med vår altan… http://t.co/9cxzXSGW

Att parallellköra handboll oc…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:29

Att parallellköra handboll och twitter funkar sådär.

9 augusti, 2012

Förgyller dagen med lite tele…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:38

Förgyller dagen med lite telefonkö till Försäkringskassan.

6 augusti, 2012

Att det ligger några nummer a…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:24

Att det ligger några nummer av tidningen Hälsa på den lokala pizzerian känns som ett dåligt skämt.

Överdoserat BRIO-leksaker eft…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:58

Överdoserat BRIO-leksaker efter spenderat eftermiddagen på Lekoseum.

3 augusti, 2012

På en färja från Tyskland m…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:32

På en färja från Tyskland med fritt wifi. Små glädjeämnen i vardagen.

27 juli, 2012

Måste bli bättre på att pac…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:02

Måste bli bättre på att packa färre saker. Tar med alldeles för mycket prylar.

25 juli, 2012

Hur många fler bilder på fö…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:56

Hur många fler bilder på fötter ska jag behöva se? ”Fot mot hav/sjö/pool/sten…”

23 juli, 2012

Att sitta med en gammal polare…

Filed under: Twitter — Niclas @ 23:14

Att sitta med en gammal polare och snacka igenom spelningar från @metaltowngbg som vi sett under åren…inte helt fel.

English Garden Worm Gin http:/…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:41

English Garden Worm Gin http://t.co/QEiyYoo1 via @uncrate – Skulle passa ypperligt på vilken grillfest som helst.

Sitter med en öl och en kaffe…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:25

Sitter med en öl och en kaffe och väntar på kvällsmaten. Gillar att våldgästa.

Snickers, vad har det med kaff…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:38

Snickers, vad har det med kaffe och göra? http://t.co/kronAkVj

22 juli, 2012

Äntligen! Har precis beställ…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:07

Äntligen! Har precis beställt chimmichangas på Harry B James. Varit sugen på detta i flera veckor.

Då var bilen Nån Annans Prob…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:51

Då var bilen Nån Annans Problem. http://t.co/BY9Wl3Dw

« Föregående sidaNästa sida »