Tog på mig jeans idag, känns…
Tog på mig jeans idag, känns som ett nederlag att inte bära shorts. Våga vägra höst!
Tog på mig jeans idag, känns som ett nederlag att inte bära shorts. Våga vägra höst!
Både simskola och tandläkarbesök samma dag. Jag förstår varför pensionärer alltid är så stressade.
Det här med hundar och koppel är det så dumt? Speciellt om hunden inte lyder dig när du kallar på den?
Hittade i mitt FB-flöde: ”Vad är det för skillnad FB och Twitter?”
Just vill jag ha en solcellsdriven laddare till mobilen. Vill inte gå in för leta upp den trådbundna.
Att äldsta sonen börjar skolan imorgon är nog bara bra. Hela familjen är i starkt behov av rutiner efter 8 v semester.
Efter två veckor fulla med analoga aktiviteter ligger jag efter. Skönt med lite egen tid så jag kan läsa ifatt twitter och rss-flödet.
Västtrafiks informationsskylt i Lerum… http://t.co/XxkJii0D
Bär snickarbälte, skruvar trallskruv, backar med släp. Idag blir det många karlakarlapoäng.
Smyger på grannarna och letar inspiration och idéer för nytt staket.
Vad är det som händer? Kommer på mig själv att sitta och titta handboll Korea – Spanien. Och tycker det är spännande…
Hm, det har hänt något med vår altan… http://t.co/9cxzXSGW
Att parallellköra handboll och twitter funkar sådär.
Förgyller dagen med lite telefonkö till Försäkringskassan.
Att det ligger några nummer av tidningen Hälsa på den lokala pizzerian känns som ett dåligt skämt.
Överdoserat BRIO-leksaker efter spenderat eftermiddagen på Lekoseum.
På en färja från Tyskland med fritt wifi. Små glädjeämnen i vardagen.
Måste bli bättre på att packa färre saker. Tar med alldeles för mycket prylar.
Hur många fler bilder på fötter ska jag behöva se? ”Fot mot hav/sjö/pool/sten…”
Att sitta med en gammal polare och snacka igenom spelningar från @metaltowngbg som vi sett under åren…inte helt fel.
English Garden Worm Gin http://t.co/QEiyYoo1 via @uncrate – Skulle passa ypperligt på vilken grillfest som helst.
Sitter med en öl och en kaffe och väntar på kvällsmaten. Gillar att våldgästa.
Snickers, vad har det med kaffe och göra? http://t.co/kronAkVj
Äntligen! Har precis beställt chimmichangas på Harry B James. Varit sugen på detta i flera veckor.
Då var bilen Nån Annans Problem. http://t.co/BY9Wl3Dw