t r o t t o a r

23 juli, 2012

Att sitta med en gammal polare…

Filed under: Twitter — Niclas @ 23:14

Att sitta med en gammal polare och snacka igenom spelningar från @metaltowngbg som vi sett under åren…inte helt fel.

Comments are closed.