t r o t t o a r

23 juli, 2012

Sitter med en öl och en kaffe…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:25

Sitter med en öl och en kaffe och väntar på kvällsmaten. Gillar att våldgästa.

Comments are closed.