t r o t t o a r

3 maj, 2006

Från http://tjuvlyssna.blogspot.com/

Filed under: Allmänt,Citat/kommentarer — Niclas @ 21:14

Lägenhetsfest, City
Kille: Var jobbar du då?
Tjej: På (företagets namn).
Kille: Aha, är det ett stort företag eller?
Tjej: Tja, vad kan det vara, 2-300 kvadratmeter kanske.

Comments are closed.