t r o t t o a r

26 januari, 2011

Sommar

Filed under: Allmänt,Bilder,Livet — Niclas @ 20:17

MUSIC VIDEO RIDING SEPTEMBER from Hush on Vimeo.

Hittade denna underbara video via Pipeburn.

Vad jag saknar sommaren idag. Mörkt, kallt och isigt…har tröttnat på hela konceptet med vinter.

Kolla gärna in http://www.ridingseptember.blogspot.com/. Snygg blogg…

Comments are closed.