t r o t t o a r

3 januari, 2011

I soffan. Robin Hood på tv:n….

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:57

I soffan. Robin Hood på tv:n. Raggmunkar tillagas i köket. En bra dag.

Comments are closed.