t r o t t o a r

3 januari, 2011

Solen skiner och jag jobbar. M…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:44

Solen skiner och jag jobbar. Men det är oväntat mycket aktivitet på kontoret idag.

Comments are closed.