t r o t t o a r

1 januari, 2011

Fortfarande mätt efter gårda…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:42

Fortfarande mätt efter gårdagen. Mår bättre än jag förtjänar. Och solen skiner. #enbrab ?rjan

Comments are closed.