t r o t t o a r

27 december, 2010

RT @jsundlo: Morfar: ”Vem är …

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:49

RT @jsundlo: Morfar: ”Vem är det?” J: ”Angelina Jolie.” M: ”Hon var behaglig att titta på, synd bara hon blivit stucken av ett bi i läppen”

Comments are closed.