t r o t t o a r

10 oktober, 2010

Dimma

Filed under: Allmänt,Livet — Niclas @ 09:46
Från en fika ute

Blev väckt några minuter efter sju av att en bil rullade genom hallen på väg till toaletten. Ljuden från toaletten berättade att bilen blev reparerad, det verkade vara något fel med bagaget.

Med känslan av det underbara vädret från lördagen färskt i minnet gick jag upp och gläntade lite på rullgardinen med hopp om en blå himmel och hög frisk höstluft. Och såg rakt ut i en grå vägg, dimman låg som en våt filt över hela området.

Jag gick tillbaka till sängen och försökte starta om dagen.

Boota om…och drömmer om sommaren och en stund för mig själv med en tidning och en espresso på utemöblerna…

Comments are closed.