RT @giselaj: Don’t just tolera…
RT @giselaj: Don’t just tolerate failure, reward it! Citygross har ”månadens misstag”… :) #jfuu – Det är ju helt lysande!
Kommentarer inaktiverade för RT @giselaj: Don’t just tolera…
RT @giselaj: Don’t just tolerate failure, reward it! Citygross har ”månadens misstag”… :) #jfuu – Det är ju helt lysande!