t r o t t o a r

18 juni, 2010

RT @giselaj: Don’t just tolera…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:58

RT @giselaj: Don’t just tolerate failure, reward it! Citygross har ”månadens misstag”… :) #jfuu – Det är ju helt lysande!

Comments are closed.