t r o t t o a r

15 juni, 2010

Jaha då är jag här igen. Pe…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:26

Jaha då är jag här igen. Perrong 12a och väntar på x2000 med avgång 17.36 som ska ta mig till Göteborg…

Comments are closed.